مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

طراحی ، فروش و اجرا سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته ، دزدگیر ، خانه هوشمند)

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

طراحی ، فروش و اجرا سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته ، دزدگیر ، خانه هوشمند)

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه همانطور که از اسمش پیداست با هدف ایمن سازی اماکن مختلف از سال 1389 شروع به فعالیت کرد . در این سال ها برای تعداد قابل توجهی ایجاد اشتغال کرد در تمامی مشاغل و اصناف استان تهران پروژه های تخصصی دوربین مداربسته و دزدگیر را طراحی و اجرا نموده است . بطور کلی این مجموعه پروژه کار محصوب می شود و تمامی مراحل طراحی ، فروش و اجرا سیستم های نظارتی حفظاتی را به بهترین شکل انجام می دهد ، خوشحالیم که در جامعه و شهر های مختلف تاثیر مثبتی داشته ایم. توانسته ایم به صورت خصوصی و بدون کمک مالی دولتی به مردم جامعه خود خدمت کنیم. در این سال ها تمام سعی و تلاش خودمان را برای ایجاد امنیت در جامعه به کار گرفته ایم. به لطف پروردگار و حمایت شما این راه را ادامه خواهیم داد.

بایگانی

IP اسکنر ها - همه چیز درمورد IP اسکنر ها

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

IP اسکنر 

IP اسکنرها از ابزارهای مفید و کاربردی در راه اندازی و مدیریت سیستمهای نظارت تصویری بوده و توسط آن ها می توان IP های دروبین مداربسته را یافت. مانند برنامه های Advanced ip scanner، Wireshark، config tool و ...

IP اسکنرها معمولا برخلاف ابزارهای ویژه بعضی برندها مثل Axis IP Utility یا Hikvision SADP با دوربینهای مداربسته از چندین برند مختلف سازگاری دارند. در مواقعی که در پروژه از چندین دوربین مدار بسته مختلف بهره می برید این ویژگی بسیار کمک کننده و مفید است و نیاز به نرم افزارهای مختلف برطرف خواهد شد.

IP اسکنرها بررسی اجمالی ساده شبکه و تمام دستگاههای متصل به شبکه را بر اساس آدرس IP میسر می کنند. این ابزار به مدیران امکان می دهد براحتی ابزارهای مجاز یا غیر مجاز بر روی شبکه را بصورت منظم مورد بررسی قرار دهند. تجهیزاتی همچون کاربران متصل به مودمهای Access Point آزاد، براحتی در این شرایط قابل شناسایی هستند.

[caption id="attachment_1503" align="aligncenter" width="485"]همه چیز درمورد IP اسکنر ها همه چیز درمورد IP اسکنر ها[/caption]

اساس کار اسکنرهای آدرس شبکهScanner IP :

*بررسی حالت UP/Down : اسکنرها با ارسال یک پکیج Ping به هرآدرس IP در محدوده ای مشخص، فعال یا غیر فعال بودن(Up/Down)آدرسها و دستگاههای متصل را بررسی می نمایداین مرحله مشخص مینماید که اصلا آیا دستگاهی بر روی آن آدرس IP وجود دارد یا خیر.

*اسکن عمومی پورتها : معمولا پورتهای رایج مثل Web Server، FTP،RTSP، SSH و … از این طریق اسکن می شوندالبته اینمرحلهقابلیتهای تنظیم یا شناسایی جزئیات پورتها را همانند اسکنرهایاختصاصی پورت مثل NMAP نخواهند داشت.

[caption id="attachment_1504" align="aligncenter" width="683"] IP اسکنر ها IP اسکنر ها[/caption]

*IP اسکنر جستجوی Hostname/MAC : امکان تشخیص ابتدایی یک دستگاهتوسط بررسی Hostname هر یک از آنها در این مرحله ممکن خواهدبود وبا بررسی MAC OUI به برند شرکت سازنده دوربین مداربسته یامحصولات نظارت تصویری  پی خواهید بردخیلی از موارد با اینکارمیتوانید اسم و برند NVR، سرور یا دوربین مداربسته را براحتی تشخیصدهید.

[caption id="attachment_1505" align="alignnone" width="684"] IP اسکنر ها IP اسکنر ها[/caption]

منبع : فراگستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی