مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

طراحی ، فروش و اجرا سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته ، دزدگیر ، خانه هوشمند)

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

طراحی ، فروش و اجرا سیستم های امنیتی (دوربین های مداربسته ، دزدگیر ، خانه هوشمند)

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه

مجموعه فنی مهندسی ایمنیزه همانطور که از اسمش پیداست با هدف ایمن سازی اماکن مختلف از سال 1389 شروع به فعالیت کرد . در این سال ها برای تعداد قابل توجهی ایجاد اشتغال کرد در تمامی مشاغل و اصناف استان تهران پروژه های تخصصی دوربین مداربسته و دزدگیر را طراحی و اجرا نموده است . بطور کلی این مجموعه پروژه کار محصوب می شود و تمامی مراحل طراحی ، فروش و اجرا سیستم های نظارتی حفظاتی را به بهترین شکل انجام می دهد ، خوشحالیم که در جامعه و شهر های مختلف تاثیر مثبتی داشته ایم. توانسته ایم به صورت خصوصی و بدون کمک مالی دولتی به مردم جامعه خود خدمت کنیم. در این سال ها تمام سعی و تلاش خودمان را برای ایجاد امنیت در جامعه به کار گرفته ایم. به لطف پروردگار و حمایت شما این راه را ادامه خواهیم داد.

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.